A trip to Kungälv

Idag åkte jag hem till syster min ganska tidigt. Skulle ha åkt till mamma tidigt på morgonen men så blev det inte. Utan vi gjorde lite annat innan å sen blev klockan så mkt att vi fick vänta på att barnen slutat i skolan så dom fick hänga med på trippen till kungälv. Vilket inte skadar. Dom blir ju så glada varje gång dom får hänga med någonstans. Dom har ju dock väldigt mkt energi. Men  det är ju tur att nånn har det. Då jag har varit alldelse för trött de senaste dagarna. hehe Men sen när vi väl var på sjukhuset hjälpte vi mamma ut då hon var så rök sugen. Så det blev mkt snack å väldigt skönt var det att sitta i solen och bara ta dte lungt. Men sedan när klockan närmade sig halv fyra fick vi åka. Det blev en runda in till stenungsund då syster skulle handla lite i mataffären. Sedan så körde jag hem dom å sen fick jag dra mig ner till stallet och göra färdigt att och ta in dom för lunch :D

Nu så gör jag inte så mkt. Kom hem för en stund sedan då vi var och hälsa på sandra och robin. Men nu e jag å tony så trötta så vi ska sova. :D Gott. Så natti natti på er alla. <3

Xoxo A-k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0