Another day is here

Nu sitter man inne i huset och glor på tv och så har jag ingen lust till någonting. Usch. Tänkte att jag snart ska ut till stallet så det blir klart. Sen så måste jag verkligen städa inne hos mig. Det ser ut som fan nu. hehe. Å jag som hatar att ha det stökigt. Men men det är iaf ett måste idag.

Idag så regnar det. Om jag ska vara ärlig så tycker jag det är skönt. Rensa luften lite :D Sen så e det bara att hoppas på att det kommer sol de andra dagarna. Speciellt på lördag då jag ska till jönköping. :D Ska ut och rida på Immer idag. Han måste änna hållas igång då vi tänkte lägga ut annons på han snart. Men vi får se när det blir. Julius har ju då tappat 2 skor så han kan jag inte rida. Kan kan jag väl men har ingen lust med att han blir öm i fötterna.

Men men nu ska jag dra mig ut till stallet.

Xoxo A-k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0