Äntligen Fredag

Hejsan hoppsan, idag så är det fredag och vad jag vet händer väl inte så mkt. Mne nått kommer vi iaf göra. Och det känns skönt så man kan vara med sin älskling nån gång. :D Men jaa. Idag så har jag vart på torp en snabbis med siss å mamma. Skulle egentligen inte följt med men ångra mig i sista minuten. Jaja skönt att komma ut lite men sen när vi väl var på torp ångra jag mig igen. Alltså att jag följde med. Med en sur mamma och en syster som ska höras över hela världen å dom tillsammans är inget kap. Men men jag fick köpt mig ett armband. Lr det är flera lösa som man köpte tillsammans. Så fint var det. :P  hehe. Har precis kommit in ifrån stallet nyss å gjrt klart det å snart ska jag slänga mig i duschen.

Imorn så jag å älskling på 20 år kalas för en kompis. Ska bli kul :D Jag har haft lite funderingar på om jag ska färga mitt hår brunt. Men jag kan aldrig bestämma mig vad jag vill göra. men men Nu ska jag dra mig. Ha en underbar dag.




Här är armbanden :D


Xoxo A-k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0