Baby barnvakt

Haha. Ja idag så e jag barnvakt. Körde syster min till jobbet vid åtta å sedan drog jag å julia hem. Å nu så sitter hon i sin fina gå stol :D Som hon fått utav oss faddrar och tony :P hehe.  Ska leka lite med henne när jag skrivit klart här. Hon e bara så gullig och växer så fort. Så man får passa på att leka medans dom e den lilla ålder för sen blir dom bara envisa å vill leka mkt mer än vad dom behöver nu :P haha.  Nä då dom e alltid roliga att leka med. Min andra syster alexandra var även här igår. Hopn hälsa på mig nere i paddocken då jag red markarbete på immer.  Å hennes lilla bebis bara växer hela tiden. Han e så stor. haha. Men men dom är så gulliga bebisar så det är bara att njuta. haha. Iaf tills jag får egna nån gång i framtiden.  Haha. Rasmus och emil är även här idag så jag får nog leka med dom idag också då alisa inte lär göra det.. hehe

Idag ska göra även göra stallet och så ska jag rida ut på immer i skogen. Ska tränna lite intervall träningar. Han måste verkligen stärka sin sin gångarter speciellt galoppen. Så jag ska göra det lite roligt för han. Men men Nu ska jag fortsätta leka med julia medans hon e vaken. Så ha en underbar dag ni med :D

Xoxo A-k

Söta lilla Julia som jag passar idag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0