Bakis dag, Japp xD

Haha, ja denna helg är nu förbi också. Har varit en väldigt rolig helg. Fredag kväll blev det en tripp med killarna till trollhättan då vi skulle kolla på bilar som raceá lr vad man kallar det. hehe. Sedan bar det av till uddevalla en sväng men sedan åkte vi hem för att sova då vi var väldigt trötta. hehe

Men men lördagen började med att jag å mamma åkte hem till alexandra & mattias för att hjölpa dom att flytta. Dagen gick fort och trevligt var det allt. :D Fast jag sola nog bara det mesta, haha. Sedan på kvällen skulle vi på 20 års kalas för joshua. Vilket var hur trevligt som helst. De bjöds på mat å tårta och allt var så himla gott :D Sedan blev det massa drickande. Å kvällen slutade med att jag å tony gick till schell någon gång på natten, haha har tyvärr inget minne. Så prata vi med kjell allstå taxi kjell. Och vi fick skjuts hem å decka direkt på sängen och vaknade idag med världens bakfylla. Haha. Jaja det var bara å dricka massa å ta alvedon å sedan somna om. Senare på dagen vakna jag utav att lilla nathalie kom in till mig och tony och jag mådde genast mkt bättre. hehe. Sedan så har jag varit med nathalie hela dagen idag.

Nu står tony i duschen och sedan ska vi gå och lägga oss för natten. Så allihopa ha en underbar sömn inatt och en underbar dag imorgon.

PUSSPUSS A-k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0