Blääää

Vadå vara trött. fy fan säger jag alltså. Jag har inte varit såhär trött på hur länge som helst. Skulle typ kunna gå och lägga mig igen för att sova hela dagen. Men men det kan jag ju inte. Så snart ska jag ut till stallet tror jag iaf. Fast jag måste nog äta lite innan. Men men sen vi ett ska jag med mamma ner till kungälv idag igen Då dom ska ta av hennes gips för att kolla på foten igen och sedan sätta på ett nytt gips igen. Så att jaa. Kan tänka mig att klockan kommer gå jätte fort när vi är där nere. Sedan måste stallet bli klart när jag kommer hem sen köra ett longerings pass med julius då han e just nu hur pigg som helst. Jaja.

Igår så hitta jag även en lägenhet i tidningen. Dock så var det mellan trollhättan och u-a. Där camilla sahlen bodde ni som är mina syskon vet ju vart det är någonstans ;) Jaja det var iaf en trea. Hon skulle ha typ 4000 kr om man hjälpte til med vissa fodringar i veckan. Inkl allt. Alltå värme , el m.m. Annars ville hon ha typ 5500 kr mån ink allt. Om man inte ville göra några utfodringar. Så aaa. hehe. Men jag å tony hörde runt lite igår och fick reda på att det finns en till lägenhet men den var större och dyrare. Men tyvärr så var den redan uthyrd lr redan bestämt att en skulle ha den. Men då fick reda på att det skulle finnas en till fast som ett eget litet hus. och det var typ en 2á tror jag. Men men vi skulle ringa idag. Så man kanske kan få se på det isåfall. Men inget är bestämt att vi ska flytta då vi tittar runt å så. För som sagt så har ju jag mina krav. Haha. Jaja nu måste jag dra mig. Jag har lite saker att fixa som sagt. ha det undrbart alla.

Xoxo A-k

Jag & min bästa kompis Sara J <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0