....

Tjosan alla. Dagen har nästan gått. Och idag så har jag vart med mamma i kungälv då dom skulle koll apå hennes fot å sedan sätta ditt nytt gips. Ett lättare gips också. Så sedan bar det hemmåt å vi har grejjat nere i stallet och nere i källaren som börjar se riktigt bra ut nu. Har börjat måla taket vitt nu. :D Så snart så e det färdigt. Sen har jag mest tagit det lugnt var för en liten stund sedan ute och gick lite med immer. Så om en stund kan jga tänka mig att jag å mamma ska åka och handla mat å panta flaskor.  hehe. Inte så kul, tycker jag iaf. Men men nu ska jag dra mig. Ha de underbart

PUSSPUSS Xoxo A-k


Kommentarer
Postat av: " Robinson Anna"

Aaw tack så mycket ;D håll tummarna i fortsättningen också <3

2009-04-16 @ 20:34:15
URL: http://annalundh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0