.....

Hejsan, idag har dagen varit hyfsad bra förutom att jag som vanligt imorse var väldigt trött. Men men upp gick jag iaf. Skulle passa Lilla julia som e så snäll att passa. :) Sedan så drar tiden iväg och jag har inte gjort så mkt annat. I slutet när alla som tex. siss, mamma å de andra barnen kom blev det lite fika. Å sedan gick jag och barnen för att leta upp kattungar som jag visste skulle finnas här hemma. hehe. Å dom hittade vi till slut. Tre st små godingar. Riktigt söta var dom. Kanske slänger upp en bild på dom imorn. :D Så dom små sötingarna å mamma har jag inne hos mig nu medans vi tänker ut vart vi ska ha dom. hehe.

Själv har man kollat på det 4 avsnittet av the hills. De nya. Så bra e det alltså. Fattar ine hur jag kan vara så fast vid det. Heheh igår kolla jag även på nytt avsnitt av 90210 å det vara också bara såå bra. Haha. Så det får jag inte heller missa nästa vecka. Men men nu ska jag dra mig till köken och se hur det går för mamma. Hehehe. Skall även senare ikväll släppa Julius och immer i manegen. :D Så kul. hehe Ha dét underbart alla <3

Xoxo A-k <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0