Hejsan

Igår så var det inte direkt ngn rolig dag. Tyvärr var det en person som gick bort och väldig oväntat.  :(

Igår så var även jag å tony och kollar på en lägenhet/hus. Det var jätte mysigt och fint och jag hade lätt kunnat tänka mig att bo där. men jag måste ha mig ett jobb innan det ens blir av med att flytta så det blir nog inget med det huset. Tyvärr, jag som gillade det så. hehe. Inte lätt att hitta nått nära ljungskile heller. men men. Idag så har jag tagit det väldigt lugnt. Jag tog mig en rejäl sovmorgon å sedan har jag grejjat i stallet. Om en stund ska jag ut igen och ta in lilla immer i de kalla stallet då dte ska komma en tjej och rida han vid fem. Så vi får se hur det går.  Nu ska jag gå och käka lite korv med bröd då jag e dö hungrig. hehe.

Ha en underbar dag i solen.

Xoxo A-k


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0