I´m Back

Hejsan. Idag så har dagen varit sådär. Hatar min förkylning å den tar död på mig. hehe men men det vill nog ingen veta. Idag så har det inte hänt så mkt förutom det vanliga. Alexandra m familj är här å grejjar å har sig å jag leker med nathalie. har fått in nytt hö på logen m.m. Jag har typ bara slappat idag. hehe. orkar typ ingenting vilket känns dumt för jag vill göra ganska mkt. Men jag börja städa lite nere i källaren i huset iaf. Börjar likna nått nu. hehe. Måste själv städa lite ute hos mig också då tony råka putta ner ett glas som gick i splitter å massa öl på golvet. Så aaa. Men så e det väl med en som druckit öl  hela dagen. Alltså igår. Idag har jag även kollar runt lite på lägenheter. E så sugen på eget men ändå inte. Då det är skönt att bo utanför sin föräldrars hus och kunna gå till stallet när man vill. Sen så vill jag så gärna ha ett jobb. Söker för fullt hela tiden. Väldigt tråkigt men man får väl bara hoppas och vänta på sin belöning med ett jobb.
 
Jaja nu ska jag dra mig in till huset igen å se vad alla gör. Å även dricka lite te :D Gott

Xoxo A-k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0