Längtar

Jo jag längtar tills avsnitt på säsong 5 av the hills som jag tänker se på mtv.com. Men undrar när det kommer. Det ska komma idag men vilken tid e inte satt. Men men det är väl bara att vänta. Själv har man precis kommit in ifrån stallet då jag har gjor klart det och även fått in en stor bal hö idag.  Så nu e jag lite trött i kroppen då jag inte har ätit nått idag. Så de är nog dags för d. Men men Snart e påsken här och på lördag ska jag å tony + 2 st till Elmia. Jag hade kunnat skita i det iår men det är så kul där nere :D Hoppas bara inte killarna bestämmer sig för att åka så tidigt då jag måste göra klart stallet först. Så dom får allt lugna sig lite.

Jo förresten så var jag, tony, sandra och obba på bio i förrgår. Vi Gick på Fast & furious. Skit bra var den.  Självklart kommer det att komma en uppföljare till den. Hehe.

Igår så hoppträna jag immer lite nere i paddocken själv. Lr alisa tog kort och mamma titta på. Han var duktigt för att inte ha hoppat på ett tag. Men ska hoppa om en vecka igen. Å mkt markarbete ska det bli. Julius har tappat en sko så det nog mer longering än ridning denna vecka. Men men så länge han rör på sig lite gör inget. Men nu ska jag gå och äta lite :D
Ha det underbart <3


Jag och Immer hoppar 110 cm.

Xoxo A-k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0