Sol, dricka och vänner

Japp. det är nog det blir idag. Ska snart gå och slänga mig i duschen då jag och sara ska dra in till U-a och träffa några vänner och dricka lite på ett berg. Lr dom ska ju grilla också men det ska inte jag och sara. Hehe. Så det kommer nog bli mysigt.

Igår så gjorde vi inte så mkt. Grejjade i stallet och hovslagaren var här också. Usch vilken tid det tog när han var här. Men men nu e dom skodda och klara för ett tag. :D Jag gjorde även ny liten hage till Julius igår. Så han får lite bete då han behöver lite hull. Hehe. Vi åkte också igår kväll för att träffa sara å huth å grilla och det blev några öl.  Men men idag så har jag gjort stallet å precis ätit. Så nu ska jag dra mig för att göra mig iordning. Så ni får ha det underbart mina kära läsare :P

Xoxo A-k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0