Torsdag

Jahopp har inte hunnit blogga sen i måndags. men men det har inte hänt så mkt. Jag passade julia i tisdags och idag lr just nu rättare sagt. Så jaa. Har ridit ut med syster min i 2 dagar också. Julius är pigg som en jag vte inte vad. hehe Åkte faktiskt av igår. hehe Jag hann sitta upp men han råka backa in i nått så han blev rätt och fick världens fnatt och börja bocka så jag flög av fortare än fortast. haha. Men men sen blev det ett ridpass i paddocken. Han gick fint och jag galopperade för första gången där utan att han började leka. Så det var riktigt bra och nöjd blev jag. haha.  Men men idag ska han antagligen stå, och vi ska fixa lite hagar här hemma så det blir klart någon gång. Sen ska jag även med mamma till kungälv vid halv 2 då dom ska kolla på foten igen och antagligen som vanligt lägga om bandagen. 

 Jag hoppas det även händer nått ikväll. Har sett lite vad andra ska göra. Men får se om ngn hör av sig, hehe kanske blir mest mys med älsk. <3. Jaja nu ska jag fortsätta passa julia. Så ha det underbart <3

Xoxo A-k


Förresten så har dessa småttingar börjat öppna ögonen :D Så gulliga e dom :D

Kommentarer
Postat av: The Hills Fanblogg.

sv; fan, de är sant, var e den? haha

2009-05-02 @ 11:38:21
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0