Vart e solen?

Solen vill jag att den ska komma igen. Det stod förstås i tidningen att det ska vara sol i tre dagar nu så dte är bara att hoppas. Jag blir bara så hängig när det är moln ute. Haha. Men men.

Idag har passat lilla Julia medans mina två systrar har fixat sina naglar inne på Classic Care. Tror jag det heter. hehe. Sedan så kom rasmus och emil hem ifrån skolan. Så det blev genast mkt mer tempo hemma i huset. Dock så går jag runt som jag vore en döing. Hehe förkylning tar alltid kol på min kropp. Då jag blir helt slut å orkar inte ngt. Men men sedan så kom siss hem å den andra åkte. Så det blev lite tjöt här hemma. Rummet nere i källaren börjar också änna ta sig nu. Väven e uppe på väggarna å imorn så ska färgen upp och sedan skaffa lister så e ju rummet jätte fint :D  Sedan får vi smått börja grejja i hallen nere i källaren :D  Men men sedan när alla hade dratt hem alltså barnen + deras mamma så var det stallet som gällde . Hästarna fick faktiskr lunch ute i haden idag så dom ska in när som helst för att få sin kvällsmat.  Efter stallet bar det av till duschen å sedan på med mys kläder för att titta på ett nytt avsnitt utav The Hills av säsong fem :D Svin bra, Älska serien asså. hehe.

Men men nu ska jga fortsätta städa lite ute hos mig å sedan får jag gå ut för att ta in hästarna och äta lite mat inne i huset för att sedan sova. Hoppas ni själv haft en underbar och lång dag som jag. :)

Xoxo A-k


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0