26 Februari

Hejsan. Dagarna bara rinner på. Just nu så små duggar det ute. Väldigt tråkigt. Hatar slask. Antingen får snön ligga lr så får det gärna regna och slippa snön. Men men det är bara att tänka att våren är på väg :D  Vilket jag hoppas. Gud vad skönt å kunna rida ut i bara nån tröja.  Å slippa alla ländtäcken. Men men som sagt det kommer. hehe. Igår kollade vi på resa till tunisien. Hittade ett jätte fint ställe :D Och sen var det så billigt å åka dit. Så det blir nog två veckor. Men som sagt så e inget bokat än. Men hoppas på det snart. :D Men men nu måste jag faktiskt dra mig då jag ska åka med mamma till hunnebostrand. Hon ska typ träffa en läkare där å få nått intyg å sen raka vägen hem. Då vi har en till pall med spån att hämta. Ganska gott att få tag på spån när det är så kris med det :D Sen att jag verkligen snålar här hemma med det. Sen får jag göra ordning julius box då han kommer hem på lördag. Ska bara rida en lektion för caroline å sedan bär det hem med han :D Så nu blir det fortsatt med träning med han. Och jag bara längtar. Det har varit väldigt tomt utan han här hemma. Men men nu måste jag dra mig. Hej då.

PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0