Alla hjärtans Dag.

Nu har man kommit till denna dagen :D Som sagt så e den typ som alla andra dagar. Inget förändras direkt under dagen. men men. Jag å anthony drog ut till torp vid 10. Han skulle ha ett par byxor sen blev också en t shirt. Dyrt köp men snyggt. Dagen har knappt kunnat gå och jag har typ bara skrattat hela dagen. Vet inte vrf. Men men igår så fyllde mattias år. GRATTIS :D . Jag städade även shettis stallet igår :D Skit snyggt blev det. Så alla shettis täcken åkte in i tvätten å sen ska det vikas och läggas ner i stallet igen. hehe. Som sagt så nu e det verkligen skit kallt ute. Så jobbigt. Hästarna får till och med stå inne lite längre så att det blir lite värme i stallet annars fryser vattnet vilket det ändå säkert har gjort. :/ Jobbigt.  Men men nu ska jag gå och grejja lite.

HA EN uNderBar DaG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0