Hejsan

Bloggar inte så mkt då. Då jag inte orkat lr haft tid. Det senaste har det hänt hyfsat mkt. Cecilia red förra veckan på immer. Han gick kanon. Han lär sig väldigt snabbt. :D Sedan så har det varit gbg horse show :D Grymt mkt folk var det där. Men fick köpt mig lite grejjer som jag behöver till julius nu är han kommer hem. Så jag är riktigt nöjd med helgen. Dock varit väldigt trött å är det fortfarande.

Idag så blev det att var ner i tid å gav hästarna mat på morgonen. Sedan ut igen för att släppa ut dom. Och mockade deras boxar så det var färdigt. In med nytt spån blev det och fina å rena hinkar som jag hade tvättat å gjort rent. Sedan så ringde mamma,  caroline J och vi åkte till henne för att se ett pass på julius.  Han har blivit rikigt fin i gångarterna men det är mkt träning kvar. Fick även se en tre årigt sto som var super fin. :D Så det blev lite kort och filmer även på julius idag. Alltid kul å ha tycker jag. Man lär sig mkt att bara se filmer och pass å hästar. Men men snart blire kvälss utfodring å sedan ska jag sova då jag är super trött. hehe Så nattinatti.

PUSSPUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0