Helskön kväll

Japp det var det igår. Igår så var jag med min mamma och syster på överby. Kollade runt lite å fika. Nu när som helst ska siss ha barn. :D Längtar jätte mkt. Men men efter att jag var på överby fick jag fortsätta nere i stallet och göra i ordning allt innan julius kommer hem som kommer idag :D Så det innebar att bära och stabla 36 spån balar :D Snacka om att jag var slut i armarna när jag var klar. haha. Men sedan åkte jag ner med mamma för att köpa lite gott hem då jeje och calle skulle hem till oss. Så käka lite gott å checkade en movie å massa snack. Var riktigt kul att träffa dom. Var ett tag sen.

Och idag har jag inte hunnit göra så mkt. Har gett hästarna mat å fixat allt hö och lagt in all lunch till julius som han ska få när han kommer hem. Så jag ska nu idag dit kl 1. Alltså troya horse arena. Och rida en lektion för Caroline. Ska bli så roligt att få rida han nu. Hoppas jag märker skillnad. Men men nu ska jag dra mig. Ha det underbart <3

PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Angelica Karlsson

Ta och skärp dig,du får ta och skriva lite mer tycker jag!!

XOXO

2009-03-03 @ 00:41:07
URL: http://angelicasfamiljeblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0