Lång men rolig dag :D

Idag har jag å mamma gjort mkt. Började med att gå upp och gav hästarna mat. Sedan ut med dem i hagen och jag blev klar med stallet klockan halv tio. Vid elva drog vi hem till syster alexandra och hälsa på och nathalie blev jätte glad. Sedan vid två så drog vi till Caroline i kungälv och hälsade på julius. Skulle se ett pass när hon red han. Han gick jätte fint och kommer vara finare när han kommer hem :D Vilket är om ca 2 veckor. Sedan bar det till tre hästar och vi fick bara köpa tre spånbalar :/ Idiotiskt. Men men bättre än inget. Men sedan bar det heåm och tog in hästarna å tog in spånet till stallet m.m. Sedan vid halv sju drog jag och mamma in till urf och kollade på unghäst träningen. :D Väldigt roligt och se. Dock var jag väldigt förvånad över vad fort fram dom gick med hoppningen. Men men inget jag kan direkt göra ngt åt. Nu sitter jag här och kollar på arga snickarn å ska när som helst ge hästar kvälls mat å sedan blire hyrfilm och sova. Hörs hörs.

PUSSPUSS A-K
Julius
Julius i stallet han står i just nu. Dock ingen bra bild men bättre än inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0