Se det snöar

Japp det har vi verkligen gjort idag. Hehe. Idag har jag typ varit i stallet hela dagen. Grejjat å städat å mockat m.m. Sedan kom min syster förbi en sväng. Sedan när hon drog bar det ut till stallet igen. Borstade shettisarna å gjorde de fina då cissi skulle komma och fota sötisarna. Det var jätte roligt och längtar grymt efter att få se bilderna. Hon sa att de blev jätte fina. :D Sedan efter det skulle hon ha ridit immer men tyvärr så var det ridskola i ridhuset så vi bestämde att hon skulle rida han ons och fre istället. Så det blev en skritt tur för mig och han. Å herregud vad han e förändrad alltså. Nått så grymt pigg har han blivit och går jätte fint i form när han blivit uppvärmd. och börjar lyssna mkt mer på skänkelvikningar m.m. Han var iaf jätte duktig. Jo förresten så fick jag å mamma köpt oss en pall spån idag :D Jippie. Skit bra. Speciellt eftersom det är kris överallt.  Men men nu ska jag gå och sova. och upp för ännu en ny dag i stallet imorn :D

PUSSPUSS

immer
Immer innan ridturen idag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0