Tisdag 24 Februari

Hejsan. Snart har ännu en dag gått. Tiden bara rinner på. Idag så blev att man gick upp vid åtta. Hästarna fick mat sedan blev det in å kolla på the voice. Blev väldigt seg när jag kolla på det så jag fick änna sätta mig vid data lite. hehe. Men efter att jag sett på det gick jag ner till stallet. Borstade hästarna å satte på dom ute täckena å började genast grejja i stallet. Sedan blev det att jag gick in å käka lite och kollade på 2 avsnitt utav 90210. Så bra. Men nu har jag sätt klart säsongen och får vänta på nästa. Men efter att jag kollat klart på det bar det ner till stallet igen. Gjorde det sista å sedan har jag börjat städa hos mig. Det behövs verkligen. hehe Det är förstås inte så stökigt men det blir så lätt grusigt här inne.

Men men har börjat plocka ihop julius saker lite som ska ner till stallet. Nu när han ska hem på lördag. Ska rida lektion för caroline innan vi drar hem med han. Känns lite som att jag ska iväg och provrida en häst. haha. Men men är väldigt sugen på att få rida han och få hem han. Sedan ska jag göra ett schema för att som jag ska och måste hålla. Hoppas bara nån i min familj vill hjälpa mig att hålla igång han medan jag åker bort en till vecka till fjällen. Docj inte så sugen men man får passa på. Sen ska jag inte betala nått förutom om jag inte vill ha med mig nån alkohol. Vilket jag tror att jag skippar. hehe. Ojoj vilket inlägg det blev. Ska dra mig nu. Dammsugaren väntar. :P hehe

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0