Torsdag

Jahopp. idag har det inte hänt så mkt. Det blev en god sovmorgon för mig. Sedan har jag grejjat i stallet m.m. Lite tråkigt att det är så kallt ute bara. Men solen sken och det ska man inte klaga på. hehe. Har även bakat en god kladdkaka här hemma. Gottgott. Sedan har jag kollat upp det fodret som Julius går på hos caroline. Det går att köpa i mellerud. Så det blir nog en tripp dit nästa vecka och köpa hem lite. Så man har det här hemma när han kommer hem. Så han ska gå på Åsebro Cool och svart havre med lite betfor till lunchen. Så det skall han få fortsätta med. Sedan har jag skrivit upp allt på en lapp allt våra hästar får som mat. Det var ganska mkt. men som sagt det står ju 5 hästar här. hehe.Men me nu ska jag fortsätta kolla på the hills. Så ha det underbart. :D

PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Angelica Karlsson

Oså bjöd du inte mig,fastän du var här hmmm jaja jag älskar ju dig iallafall

2009-02-14 @ 10:46:23
URL: http://angelicasfamiljeblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0