God Morgon

Hejsan. Nu sitter jag här i soffan och är skit hungrig. Så jag får väl gå och käka lite morgon mat snart. Hehe. Jaja var för en halvtimme sen nere i stallet och gav hästarna mat. Tänkte att jag skulle sovit lite bättre inatt å gå upp i tid. Visst har jag gått upp i tid. Alltså halv sju då tony drog till jobbet. men jag har sovit jätte dåligt och tänkte att jag skulle sovit lite nu efter ha gett hästarna sin mat men  nej. Jga kan inte sova. Vet inte vad det är med mig. Har haft sömn problem hur länge som helst nu och det onda i kroppen gör det inte bättre då jag inte kan sova på sidan. Får jätte ont. Men mamma tror jag har fått en inflammation så vi får väl hoppas att det försvinner. Men men.

Idag så ska jag å mamma hjälpas åt med stallet då jag vill ha dte färdigt innan jag ska köra henne till kungälv då det inte blev nån operation förra veckan så det ska bli av idag istället. Så hoppas allt går bra med det. Sedan bär det hem då jag tänkte rida julius i paddocken om det inte blir longering istället lr både och. Men vi får se vad jag bestämmer mig för. hehe. Men ni alla får ha en underbar dag. Då jag ska själv ta míg en god tupplur mitt på dagen. haha

Xoxo A-k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0