Hej Då

Japp imorgon bitti så åker jag. Ska faktiskt bli skönt å komma iväg lite. So sagt som alltid känns det dumt att lämna hästarna till mamma då ingen som tex alisa vill hjälpa till ngn gång. Men men hoppas hon kan lära sig nån gång med tiden å bli lote vuxen. Men jaja. Sitter här och väntar på tony som är och hämtar johan i gbg. Å vi har inte ens börjat packa än. Usch å vi åker vid sju på morgonen. Men men det är bara att slänga i lite väskan. Så länge jag får med mig brädan å boots så e jag nöjd :D Hehehe.

Igår så hopade jag med julius lite. Efter det så fick min siss angelica rida lite. Längesen nu. Men roligt att se å hoppas hon kan rida ngn gång i veckan nu. Men men det är ju hon som bestämmer det själv. Longerade även Immer igår. Det tycker han e kul. å kunna bralla loss lite.

Men men nu ska jag börja packa. Jo just det jag har färgat mitt hår för andra gången nu. Bara slingor. Ljusare blev det självklart. Å så får det bli. Min andra siss var även här idag alltså alexandra, Hoppas hon kan ploppa ut sin bebis nu som var beräknat i tisdags. Men men hoppas hon skickar ett mess när hon fått den lilla. Jaja. Kommer sakna the family och the horses här hemma. Ha det underbart så länge allihopa :D

PUSSPUSS <3

Detta är min bild som jag ska ha antagligen som header. Men sånt får fixas när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0