Hejsan

Japp ännu endag har gått lr rättare sagt tre efter att jag skrev sist gång. Men men de senaste dgr har jag huniit mkt. Ridit hästarna m.m. Idag har jag varit i halmstad med mamma och syster och lilla julia. Sedan bar det av till ullared och kika lite. Älskar att gå i sånna affärer där det finnas allt möjligt. Lika trevligt varje gång. Sedan bar det hem å det blev ett stopp vid ikea då vi käkade lite mat. Gott gott vad det och proppmätt blev man. hehe. Imorn ska jag longera hästarna å på torsdag kväll blir det antagligen att jag drar in med julius till urf och träna lite för mig själv på kvällen.  Men men sen så tycker alexandra (min siss) ska ta å få sin bebis nu. Speciellt innan jag drar till fjällen på lördag. Vill så gärna se den innan jag åker. Men men nu ska jag fortsätta kolla på filmen jag har på. Å sedan sova. =)

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0