Hellu

Hejsan. Några dagar sen jag skrev här. Så då kanske det är dags. Ibland är man så duktig och skriver varje dag och ibland glömmer man bort å skriver inte på flera dagar. Jaja denna vecka har gått super fort. För fort nästan.  Men ja denna veckan har inte hänt så mkt. Jag varit mer med mina kompisar :D Så roligt har vi haft å lagat mkt mat tillsammans :D Jag har äver ridit och grjjat med julius alla dagar. Han börjar bli riktigt fin nu. Lite mer hull och muskler så börjar han komma ikapp sig med sin stora kropp. Dock har jag fortfarnde lite svårt med han då han e stor och stark. Men jag får fortsätta jobba mig fram med honom.  Igår så vara vi hemma hos sandra och drack lite. Trevligt var det. Men jag blev super trött så vi drog hem. Somna på nån sekund bara. hehe :D Men men idag så har jag inte gjort så mkt förutom gjort klart stallet. Tänkte rida men han gick så fint pass igår så han får en vilodag idag. Sedan tror jag det bär va till ikea med sara och sandra :D Tror också att tony var sugen på att hänga med. hehe. Men nu ska jag dra mig. Kolla lite på tv å så.

Xoxo A-k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0