Idag är jag super trött.

Haha japp det är jag. Dagen börja med att jag inte ville gå upp ur sängen. Men så blev det. Var tvungen att ge hästarna sin fruktost  å sedan göra sig iordning för dop. Ja lilla julia skulle döpas idag, jag och alisa skulle vara faddrar. Vilket alltid är kul :D hehe. Väldigt mysigt var dopet med mkt skratt. Haha måste sett konstigt ut för det blev mkt skratt. haha. Jag sedan bar det hem till angelica och johan där det skulle bjudas på kakor å dricka. Dock så var jag super hungrig och trött efter gårdagens party. Hehe. Samma med tony förstås. Hahaha. men men tiden gick å folk färsvann mer med tiden. Sedan när klockan närma sig klockan 4 så betsällde vi lite mat. Det blev en god kyckling sallad för mig. Riktigt mätt och dog blev jag. :D Sedan bar vi hemåt. Mätta och trötta.

Men nu så har jag precis kollat klart på både one tre hill och gossip girl. Älskar dessa pogramm alltså. hehe. Älskling drog iväg och gjorde annan nytta. hehe. Nu kom han precis och vi funderar dra till sandra å ta det lungt. Men men nu har jag skrivit för dagen lite. Ha det underbart <3

Xoxo A-k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0