Jippie :D

Tjosan. Har inte hänt så mkt de senaste dagarna. Min syster fick en pojke igår :D Så jag Passade nathalie å vi drog ut til torpan en snabbis. På kvällen igår så var vi hos sandra å käka tacos :D Myyys. Sedan bar det in till uddevalla å sen åkte vi hem och sov :D Hehe idag händer det väl inte så mkt. Ska leka med nathalie då mattias ska in till BB och hälsa på alex (siss) Tyvärr så får ju inte syskon heller längre komma in å hälsa på längre. Så arg blev jag. Hur klara sig alla barn förr i tiden. Å sen så kan väl pappan bära på sig lika mkt smittor som barn gör. Så töntigt. Å sen så spelar det väl ingen roll. Bebisen ska ju ändå ut bland alla folk efter två dagar. Å jag blir så arg. hehe Men men Nu fick jag skrivit av mig lite. :P haha

Ska snart lr kanske iväg och handla med min andra siss. Då hennes dotter ska döpas nästa helg och hon behöver lite saker. Så nathalie ska också med ut i affärerna. Men inget bestämt än. Så aa. men det är bara å hoppas. Har lust att komma ut lite. :D Men men nu ska jag dra mig. Ut till solen :D

PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0