Skönare än skönast

Hehe. Ja som sagt så va vädret helt okej idag. Hoppas det är våren som kommer nu. Bara lite mer värme så e jag superglad :D Idag så fyller siss år. Så jag å mamma var nyligen å hälsa på henne. :D Idag annars har jag inte gjort ngt. Hästarna fick vila idag så det blev mkt slappa för mig. Gjorde stallet lite senare på dagen. Å när solen var som varmast var det städning hos mig som gällde. hehe ytterdörren öppen så det kom fin frisk lukt in. Å sen var det bara att börja stor städa. Blev dock inte klar men iaf en början. Skall fortsätta imorn. Å då skall jag bli klar. Lite synd att ens kille aldrig kan hjälpa till. Älsklingen har satt även på mina sommardäck idag på bilen. Nya fälgar å allt. hehe. Tyckte bilen ser väldigt konstig ut med de fälgarna. Så får ta det imorn med honom. Har även satt på nya nummerskyltar :D Så det blir nog städning i bilen ngn dag också. Men men nu ska jga gå och lägga mig. Å älskling har inte kommit hem än. men det är jag van vid tyvärr.

God Natt iaf på er alla <3

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0