Underbart väder idag!

Ojoj jag är helt slut i kroppen ikväll. Idag så har jag lyckats med 2 st riktigt bra ridpass i paddocken. Immer han gick helt kanon, fin form hela tiden. Å när han börja tycka att det gick  lite segt tog vi ett skutt på ett kryss å sedan var han pigg igen. Blev inte så himla mkt galopp men ska galoppera mkt med han imorn i skogen. Barnen här hemma fick även rida själva på han idag. :D Super fint faktiskt.

Sedan kommer syster med Julius till mig å så hoppa jag upp på han. Han går verkligen utmärkt i skritt och trav nu. I galoppen gick det inte så bra då han försökte leka exakt hela tiden å då försvann koncentrationen. Tyvärr. Ska byta till ett annat bett imorn då han börjar bli för stark för mig. Tyvärr. Men det blev lite bom övningar å markarbete. Så i slutet var han trött. Imorn blire ute ritt för hans del :D

Ojoj nu blev det mkt skrivet men måste skriva av mig ibland. haha. Ha det underbart allihopa :D

Ps imorn fyller min syster alexandra år. Och hoppas hon kan få sin bebis snart :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0