Vååår :D

Japp det måste vara så att den är här nu. Idag har det inte hänt så mkt. Vakna imorse utav siss ringde mig. Vi skulle in till stan för hon skulle fixa naglarna hos annika. Så medan hon satt där passa jag julia och när de var klara gick vi till ett cafe. Dom käka lite lunch medan jag drog i mig en god kladdkaka :D Mums. hehe. Efter det bar det hemåt igen. Man blev helt plötsligt väldigt trött. hehe. Men jag gick ner till stallet å gjorde ordning alla lunch + all annan mat å tog sedan in hästarna. Sen har vi bara suttit vid köks bordet och pratat om allt.  Nu sitter man här framför tv´n och har precis kollat klart på the hills. Känns som jag kommer somna snart. Men tänkte att jag skriva lite här först.

Har även tänkt ikväll att släppa hästarna i ridhuset när ridskolan är slut. Så dom får springa av sig lite. Och imorgon lire uteritt för dom. Hörde att det ska vara lika fint väder som idag en hel vecka. Så det är bara att hoppas nu :P Men nu ska jag iaf dra mig. Ska snart laga mat med mamma :D

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0