Våår

Hejsan på er alla. Nu e det måndag igen. Gick upp hyfsat tidigt idag då jag tänkte göra klart stallet tidigt. Vilket jag var klar med vid elva tiden. Nu har jag suttit lite vid datan. Tänkte att jag skulle sätta mig ute i solen en stund idag. Få lite färg hade ju inte vart fel :D Hehe. Igår hade vi det mysigt vi kompisar. Vi grilla korv å åt massa gott å senare på kvällen blidde det bek. Vilket jag inte gillar. Hatar typ alla svenska filmer. serier m.m. hehe Men men idag så blir det nog bara lugnt. Ska Sola, duscha å så får jag nog hälsa på min syster då hon kom hem igår med sin bebis :D Så söt e han. Å stor :D hehe

Vi hörs <3

PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Angelica Karlsson

Ska vi ta oss en sväng imorrn??

Kram Syrran

2009-03-24 @ 11:22:19
URL: http://angelicasfamiljeblogg.blogg.se/
Postat av: Miranda

Hej :D dressyr i Kongahälla blire två helger i rad nu ! xoxo

2009-03-28 @ 00:14:41
URL: http://mirandabjuhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0