Barnvakt

Hejsan. klockan är just nu 00.20 och jag sitter hemma hos min syster med min älskling då vi passar barnen här. Siss med sin kille är på 25 års kalas. så aa. Jaja denna lördag som gick var ganska lugn. Jag och min andra siss red ut idag. Riktigt skönt var det. red upp till skarsjön och som vanligt så ska immer ha jäte kul med vattnet :P hehe och jag själv försökte få julius att gå i men det tog ett tag innan han våga ta ett steg i. M en det är ju framsteg det :D hehe då han hatar vatten grymt mkt. men men sedan när vi var tillbaka till stallet träna jag honom med att spola av benen lätt som han absolut inte ville. Men till slut slappna han av och det gick super. :D

Sedan tog man det lugnt och gjorde stallet å sedan åt. Vi halv sex var jag här hos siss å hon drog ivägg på kalas. Så dom har varit borta ett bra tag nu. men men dom ringer väl snart. hehe. Barnen har varit så snälla här så det är inte så jobbigt att passa som. hehe. Jaja nu ska jag dra mig till älsk för att kolla klart på forest gump som vi pausa för jag ville så gärna kolla på filmen australia och den var skit bra. Så den filmen måste jag köpa. haha :D Så siss du måste kolla på den :D

Jaja ha det underbart alla människor. Nu drar jag mig.

Xoxo A-k  <3 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för igår,det va jättesnällt.Och jag vet nu måste jag se den ifall det va mig du mena??

XOXO Angelica

2009-05-03 @ 13:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0