Bilder från igår

Låter bilderna tala :D


Jag osminkad ska göra mig klar för dagen.

Anthony var med och tävlade i billjud och kom två å fick med sig pris hem :D

Sedan bar det av till balen för att fota lite fina kompisar och min kära kusin på fotot :D

Sara J med kompisar


Jennifer och Calle :D Super fina
 
Även denna gossen var där :D

Kvällen slutade med att vi åkte till kungälvs Crusing och träffade massa folk. Roligt var dte. Snacka om att man var trött n'r man kom hem efter denna dagen :D Men men värt var det iaf.

Ps, Detta är tonys nya cd spelare lr stereo lr vad man nu kallar det. Riktigt fin iaf.

Ska dra mig ut till stallet nu å grejja å sedan blire gossip girl ikväll och efter det ska jag longera Julius lite. :D Ha de underbart allihopa.

Xoxo A-k <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0