Fredag

Hejsan hoopsan. JO igrå så fyllde faktiskt rasmus hela 8 år. Grattis till han :D Idag så e jag hur trött som helst. Och vill göra så mkt. Men men  idag var det tänkt att jag å tony skulle hem till kine för att grilla å dricka lite. Men har änna börjat ångra mig lite. Har hört att andra ska dit. Så aaa. Men men jag tar det som det kommer :D Jga å älskling kan ju grilla å dricka själva här hemma. Vilket hade vart hel mys. <3

Iaf så tänkte jag berätta att jag har gjort en ny header till bloggen. Men jag år inte in bilden till självaste bloggen. Fattar inte riktigt vrf. Men jag får väl försöka fortsätta. hehe den e ju iaf fin. Å jag vill ha lite mer i min stil :D Men men nu ska jag försöka klura ut detta å sedan får man ta å ge sig ut i stallet för att göra sitt jobb där :D hehe

Ha en underbar dag i solen <3

Kommentarer
Postat av: Angelica K

Uppdatera min kära syster

XOXO

2009-05-20 @ 09:01:09
URL: http://angelicasfamiljeblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0