Fredag

Tjo. Har tyvärr inte hänt så mkt idag. Vaknade vid sju och kollade på vakna med the voice :D Älskar att kolla på det på morgonen då man får sig några sköna skratt. hehe :D Jaja sen när det var slut vid nio så gick jag ut och gav hästarna lite hö m.m och gjorde iordning hö till kvällen medans dom åt. Sedan gick jag in en stund då jag tänkte sätta mig vid laptopen men internet kom och gick så jag sket i det. Och gick ner till stallet efter en stund. Sen var jag så duktigt att efter jag släppte ut hästarna så mockade jag och gjorde klart men sen så satte jag min och smörjde alla julius saker gjorde rent sadelgjord + bett. Sedan bar jag in alla benskydd som mamma slängde in i tvättmaskinen. Sedan när jag var klar med allt så kom sis ner och vi städa upp lite där nere i stallet å bar in lite saker som behöver tvättas å såndana saker man inte behöver på vintern.  hehe. sen så var vi lite blöta efter allt regn å då gick vi in och fika.  Sedan har jag bara tagit det lugnt. Som tex. vilat i soffan + lekt med nathalie. hehe Alltid lika roligt.  Men men sen vi 6 tiden drog jag med älsk och obba in till å skulle skaffa lite grejjer. Men men nu sitter man här i soffan och ska antagligen åka i en bil ikväll med några andra då vi kanske ska till trollhättan å kolla runt men men vem vet vad som händer.

Men nu ska jag dra mig. Ska fundera på vad jag ska ha på mig ikväll. Ha ni alla andra en underbar dag. :D

Xoxo A-k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0