Mätt och trött, hehe

Hejsan. Gör ett inlägg direkt om vad jag gjort idag. Har varit på överby i trollhättan. Shoppa lite men det enda som jag fick köpt mig var ett linne från HM från de kändisarna har designat. Ska lägga in en bild på den :D Men men det blev en lite lång dag där så jag e både trött och och mätt. Känns osm jag har käkat jätte mkt idag vilket jag kanske har gjort. haha Men men jag å siss provade på en lyx shake på max idag. Så god var den men jag blev så mätt. Men den är helt klart värd att smaka på. :D Sedan bar det hem å vi har beställt med m.m å sedan bara slappat  i soffan. Nu e jag hur trött som helst å ska lägga mig i sängen när som helst å kolla på hells kitchen å sedan sova. Gott Gott :D



Linne från H&M    89 kr

Xoxo A-k <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0