Onsdag = Bio :D

Hellu, fick änna ta och uppdatera idag då min kära syster angelica påminner mig. haha. Har inte suttit så jätte mkt vid laptopen och oftast glömmer jag totalt bort att skriva i min blogg. hehe. Men men Har inte gjort sådär jätte mkt sen senast jag skrev. Kollar på mina pogram de dagarna dom kommer. Å ibland så brukar man faktiskt tröttna på de pogram man följer men jag kan ju säga att jag tröttnar inte alls på dom. haha dom e ju så bra.

Idag kommer även greys på tv´n men missar tyvärr det då jag ska på bio med jennifer å calle å min älskling förstås. Vi ska se änglar och demoner. Längtar redan då den verkar hur bra som helst. Har även ridit de dessa dagar också. Mötte faktiskt på en älg här om dagen. Usch hatar dom så mkt. Julius får aldrig nog utav sina lekar med mig på ryggen. men nu det senaste har jag hållt mig kvar så det är ju ett + kanten. haha. Men men nu har jag tänkt att skärpa mig lite när det gäller uppdatering. Mkt roligare att hålla igång bloggen en att det blir ett lr två stopp i veckan och så vill man liksom ändå skriva med allt vad man  gör i ett enda inlägg. haha om nån nu förstås vad jag menar. Men men nu tänkte jag lägga upp lite bilder från senaste veckan lr dagarna. Alltid lika roligt att se :D Så ha det underbart allihopa  <3



Julius och jag vid skarsjön <3


Hoppade studsmatta på Rasmus födelsedag, dock fattas det lite barn på bilden. hehe


Alexandra och Immer vid skarsjön

Kommer nog mer bilder men har inte hunnit lägga in på laptopen än.

Xoxo A-k <3

Kommentarer
Postat av: Angelica K

Gött att se dig ;-)



XOXO

2009-05-20 @ 13:04:16
URL: http://angelicasfamiljeblogg.blogg.se/
Postat av: RACHEL BILSON'S FANBLOG

söt häst

2009-05-20 @ 15:54:15
URL: http://HTTP://ULTIMATERACHEL.BLOGG.SE
Postat av: The Hills Fanblogg.

tack för din medverkan :)

2009-05-20 @ 17:27:16
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0