Onsdag

Tjena sorry att jag inte skrivit sen i lördags. Men dte har bara blivit så att jag inte orkat. hehe. Men men idag så har jag faktiskt hoppat med julius i paddocken. Gick hur bra som helst. Visst så försöker han ibland leka men han slutar ganska snabbt när man säger till han. Hehe. Sen galoppen asså. Han var hur underbar som helst. Kändes som en stor lättnad med galoppen. Han verkar äntligen fatta lite hur man kan gå en samlad galopp i flera varv å verkligen arbeta med hela kroppen.. Sen så lekte han inte en enda gång i galoppen. Så jag blev ju hur nöjd som helst. :D Sen så har man ju också alexandra med som rider med på immer hela tiden och så när jag väl gör en sak med julius så har man hennes stöd genom vad jag behöver tänka på mer när jag väl behöver hjälp. hehe.

Jaja de andra dagarna så har jag inte gjort så mkt. Har ridit med siss å så. Sedan tagit det lungt då jag åkt på en dunder förkylning som tar kål på min kropp alltså. Så de är ju inte kul. hehe. men men förhoppningsvis så försvinner den snart. Jaja nu ska jag lata mig lite innan greys börjar på tv´n.

Xoxo A-k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0