Sommar & Sol

Japp det är det som gäller för mig. Idag är det tredje dagen i rad jag solar. Börjar få lite fin bränna. Men mycket kvar. hehe Idag är det morsdag och dte är ganska lugnt. Vi har legat å degat i solen hela dagen och badat lite i en pool. :D Så skönt. Men men nu så sitter jag inne i soffan och tar det lite lugnt ifrån solen. Vid sex tiden ska man även hem till systra mi och äta middag :D Gott. Sedan är det gossip girl som gäller och sedan efter det blire lite hoppning i paddocken med hästarna :D Längtar redan. Hoppas det är lite svalare ute då :D

Ha en underbar dga allihopa



Nathalie badar :D


 
Och lilla jag som njuter för fullt i den goa å varma solen :D

Xoxo A-k <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0