Sommmmar <3

Tjena <3

Har precis kommit in ifrån solen nu. Har varit ute hela dagen å glassat mig. Smörjt in mig med olja så jag får lite färg vilket jag har fått idag :D Jippie. Ska sola imorn med. Men men jag har även fixat Nathalies pool här ute så hon kunde bada lite. Hon tycker det är så roligt att bada så varför inte. Haha. Men men nu har jag tröttnat på solen för dagne och ska snart gå ner till stallet för att mocka lite å sedan ta mig en ridtur :D Skönt. Sedan efter ridningen blire ansiktsmask och raka benen å även duscha såklart. Sen så e jag fräsch för dagen. :D Tror inte jag ska göra ngt ikväll då älskling är i skövde och hjälper hans bror att flytta till halmstad. hehe. Men men ngn gång kommer han väl. men nu ska jag dra mig. Ha en underbar eftermiddag alla <3



Xoxo A-k <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0