Stallet, BRL, Bal, Kungälv Crusing & sedan hämta Sara J <3

Jappp. Idag känns det som att det kommer bli en lång dag iaf. Imorse väckte tony mig vid åtta då jag skulle ut till stallet och släppa ut pollarna å sedan mocka lite. :D Så nu e det gjort. Har även hunnit duscha. Så nu ska jag bnär som helst sminka mig å byta om. Sedan e jag klar. Fast jag e förbannat hungrig. haha, men men vi ska iaf vid halv 11-11 dra till överby (BRL) då tony ska typ tävla med sitt ljud. Så vi ska typ var där en stund idag å kolla på alla andra m.m. Efter det så ska vi dra oss till u-a för att jeje å sara å min kusse ska på bal så jag har bestämt mig för att ta lite kort på dom :D När dom väl har klätt upp sig så måste jag verkligen se dom i de fina kläderna. :D Sedan efter vi har varit där bär det nog av till kungälvs crusing. :D Men ska även nog passa tiden för hämta sara j på balen då hon vill hem.  :D Huth ska åka med mig å tony idag så han inte är själv :D haha men det ska bli kul iaf. Mne men nu måste jag dra mig för att sminka mig m.m.

Ha en underbar dag ni med och jag lovar att komma med lite bilder från dagen idag imorgon :D Låter super. haha

Xoxo A-k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0