Torsdag

Hejsan, Hoppas alla där ute mår bra. Jag måste bara påpeka att jag gillar inte detta vädret. haha Det är bara mulet å solen tittar fram ibland å då och då kommer det dära regnet. Varför kan det inte bara regna ordentligt en dag å sedan vara sol resten utav veckan. haha. Men jaja kom just hem efter att varit i trollhättan på brl med älskling och Andreas och kine hängde med. Blev mkt snack å sånt. Då jag vill så gärna till liseberg så ska vi försöka få med alla våra kompisar och åka ner en dag å ha roligt tillsammans men det måste änna vara en solig dag. haha så kräsna e vi. Nä men man har inte lust att gå runt och frysa. Utan kunna gå där i linne å tycka att det är skönt och varmt. :D

Jaja igår så var jag på bio iaf, Änglar och demoner. Den var faktiskt bra. Det var hela tiden action å det hände ngt hela tiden. Så det var ju bra det. Lite synd bara att den var så lång men men sen när filmen var slut så var man helt stel i kroppen å man ville bara ut där ifrån tilld en friska luften :D haha Men jag var helt nöjd med filmen. Jag å jeje var även sugna på se andra filmer också. :D Vi får ta det ngn dag. 

Men nu ska jag dra mig ut till stallet för att göra klart det för att sedan när älskling grejjat klart med andreas här ute med allt ljud så ska vi dra upp till sommarstugan å ta de lite lugnt. Ska käka lite mat där uppe också. Gott :D

Men men nu ska jag dra mig :D Ha det underbart allihopa <3

Xoxo A-k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0