Tråkig nyhet.

Japp det har jag å det är ju inte så synd om mig. Men man blir lite less ändå. Jo det är så att min älskling skulle till sjukhuset för att se om han har infektion i sin hand som han opererade för ett tag sen. Men men han kommer hem och han hade självklart infektion och ska gå på pencelin i 12 dagar. Det som är den tråkiga nyheten är att han tar studenten på torsdag å smögen på fredan å min födelsedag på lördag. Hur kul är det egentligen å man inte får dricka. Så himla dåligt.  men men han tar det som det kommer. Så vi får väl se på hans student. hehe.

Jaja kan ju säga att jag iaf fått färg ute i solen idag. :D haha skit bra ju. Ska sola imorn med. Imorn är det även trollhättan crusing :D Tror jag ska dricka lite. Men jag får se. hehe Jo förresten så kom älskling även hem med ett nytt soff bord. Skit snyggt. Hans bror har haft det inna och jag har alltid tyckt att det varit snyggt så nu när han flytta till sin tjej så köpte tony detta :D Skit bra deal tycker jag. haha men men nu ska jag dra mig till sängen. God Natt

Xoxo A-k <3

Kommentarer
Postat av: Angelica Karlsson

Ja inte kommer han va nykter iallafall,d vet både du å jag hehe



XOXO

2009-05-30 @ 00:41:18
URL: http://angelicasfamiljeblogg.blogg.se/
Postat av: Sara

Han kommer allt supa en då tror ja:D

2009-05-31 @ 08:59:03
Postat av: Anonym

man kan dricka även om man äter penicillin, men då har inte penicillinet lika stor effekt;)

2009-05-31 @ 13:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0