Vadå morgon pigg

Haha. Fattar inte riktigt vad det tagit mig till. Jag har gått från att vara trött till att vara skit pigg på morgonen. Igår vakna jag vid sex. Kunde verkligen inte sova så då satte jag på en film (jakten på lycka) heter den. Väldigt skön film och är baserad på sann berättelse vilket gör filmen mkt bättre. Tycker jag. Men men sedan idag så vakna jag halv sju å vet inte vad jag ska göra. Så det blev till att titta på Vakna med the Voice. Vilket jag älskar haha. Jacob och paul är tillbaka i studion vilket jag tycker e bra. haha. Vi fick även reda på att jacobs lilla dotter ska heta Linnea. Väldigt sött namn. Men men nu sitter jag är och klockan är 09.06 och ska när som helst ner till stallet. Först ska jag bara kolla runt lite på bloggar å läsa lite. Alltid kul speciellt om man följer en blogg. Och det är ju några st jag följer.





Robinson Anna Lundh. Det är en utav bloggarna jag följer.   www.annalundh.se



Lauren Conrad från The Hills     www.alltomthehills.blogg.se

Sen så följer jag ju då mina systrars bloggar också + vänner.

Men ja igår såg ju då även de två pogrammen jag alltid gör på söndagar. Och det är ju One Tree Hill och Gossip Girl.  Idag så kommer ju 90210 :D Fattar inte riktigt hur jag kakn ha fastnat vid att kolla på dessa pogram. hehe. Men men har man följt dom så fortsätter man.  Men men nu ska jag dra mig utåt till hästarna å sedan ska jag rida ut med siss så det blir gjort för dagen. Imorn blire lite träning i paddocken och tänkte hoppa lite låga studs. Ska bli kul :D

Ha en underbar dag <3 Xoxo A-k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0