Vilken dag, haha

Jaa jag kan ju säga att jag inte riktigt fick gjort dte jag skulle då jag märkte att min syster inte var hemma. hehe så ridningen blev inte av då jag longerade julius senare på kvällen istället. Men iaf så imorse fick jag gjort lite inne hos mig. Har tagit kort på kattungarna idag och lite på julius. Kommer bilder imorgon :D Men men för att syster min hade åkt iväg idag så blev det ganska segt. Men jag fick hjälpa mamma iaf å passa barn. Först nathalie själv men sedan vid ett så kom även rasmus och emil hem till oss. Så det blev tre galna å glada barn att passa. Men dom e så lydiga när man väl säger till dom så att passa är inget problem men att se dom leka hela tiden för fullt fattar jag inte hur dom orkar, haha. Hade även tänkt mig att ta en långpromenad idag men det blev ju fullt upp här hemma. Så promenaden får bli imorgon :D Ska bli skönt.

Kollade även på ett the hills avsnit idag :D Älskart. Fick reda på att nästa vecka är det sista avsnitten för denna nya säsongen. Så snart kommer även den sjätte säsongen men då kommer tyvärr inte lauren conrad medvrka längre. Men men det blir nog så att jag kommer att fortsätta titta. hehe. Men men nu blev det ett väldigt långt inlägg vilket inte var meningen. haha. Men det är skönt att skriva av sig lite :D Nu ska jag sova med älsk <3

Ps, hoppas det åskar inatt :D Älskar det när man kan mysa i mörket å höra på åskan :P haha knäpp e jag.

Xoxo A-k <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0