Good Night

Japp här sitter man igen. Just nu har jag verkligen tråkigt. Kollat på idol med mera å det har varit en killkompis här och hälsat på... Gett hästarna kvällsfodring under paus, m.m..

Jo jag fick satt upp en rund svart snygg "plåt" som jag köpt på ikea för att ha magneter på :D Sketa snyggt å tack älskling för att du hjälper till nere i stallet och fixar det som jag vill ha fixat :D Hehe... kollat på hästtransporter igen, kan verkligen inte bestämma mig... Efter att vi sålde våran nu i höstas så vill jag en ny direkt, men jag har ju lovat mig själv att vänta tills mässan så jag kan gå runt å få bra priser m.m. :D Längtar så.. Men men nu får jag väl ta och lägga mig. Tänkte rida tidigt imorgon så det blir gjort :D Samt leta upp mitt andra skär till klippmaskinen som inte ska vara andvänt, syrran påminde mig och det stämmde :P hehe


God Natt på er alla iaf :D

PUSSPUSS



Bilden är inte så fin då den är tagen från en film men jag måste bara sägat det jag har lyckats få en häst med grym hoppteknik :D är helnöjd över det. Gällde även när jag hoppade Immer, han har ju också grym hoppteknik...

Kommentarer
Postat av: malin

jo allt känns verkligen toppen :D

aa, det är jobbigt det när dom har lösa skor, man kan inte direkt rida och så ;p



om jag kommer på nån fråga så ska jag fråga :D

nu ska jag faktiskt till stallet, en lång dag framför mig haha :D

så ska jag ge immer en stor kram från dig hihi :)

kraaam

2009-11-28 @ 10:46:16
URL: http://www.maalinjohanna.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0