Hej

Nu sitter jag här igen, fast jag egentligen inte orkar. Håller fortfarande på att fixa bloggen lite. Men jag tillsammans med massa koder går inte så jätte bra. haha

Men men igår hände inte så mkt. Blev en liten tur hem till sara j å huth på kvällen å sedan när klockan närmade sig tolv slaget skulle jag köra in lillsiss å hennes kompis in till krogen. Väntade där inne en liten stund då huth å sara kom in till stan och vi åkte till pingvin å käka lite gott. Var verkligen dö hungrig :P hehe..

Idag vette fan vad som händer :S Blir nog att vi kommer vara med huth å sara :D Me vi får väl se sen vad som händer...

Nu ska jag kolla lite på tv´n för att sedan dra mig ut till stallet :D

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0