Hellu

Ännu en dag har gått. Tråkigt nog. hehe..  Var nere i stallet för en stund sedan å pillade lite. Jag har ju inte så mkt annat att göra. Men jag å mamma hade iaf tänkt att dra till ikea idag. Så det blir väl snart tror jag...

Igår gjorde vi väl inte så mkt på kvällen. Lr jag å älskling drog hem till Angela & Peter för att hälsa på lilla Agnes som kom till världen i tisdags.. Så himla söt var hon... Tror det kommer bli en väldigt bortskämd liten flicka :P Efter att vi varit där så drog vi hem å mamma lagade lite snabbt mat till oss alla... Efter det drog jag ut till mig och kollade film :D

Jag å älskling beställde förresten hem Transformer 2 samt bokade New Moon filmen som kommer 2010 ngn gång :D

Men men nu ska jag dra mig... PUSSPUSS


Undra vem som sitter i vagnen :P

Jo en väldigt glad liten kille som älskar se på mormor som mockar :D haha

Kommentarer
Postat av: Angelica Karlsson

den nya transformers e så bra jhu,köpte den förra helgen,både jag och Johan satt uppe till ett på natten bara för att fåse klart på den=)

2009-11-28 @ 09:47:33
URL: http://angelicasfamiljeblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0