Julius

Hejsan!!!

Precis kommit infrån stallet. Hart vart nere i paddocken och longerat Julius, egentligen skulle jag ha ridit på han men det räcker att se på han så vet man vad han har för energi i kroppen. Så jag kan ju säga att han brakade loss en hel del där nere så det gäller ju verkligen att ha styrka i amarna... Han blev också svettig väldigt fort men det är ju inte konstigt då han vinterpäls som en jäkla björn.. Så nu e det verkligen dax att hitta dom oanvända skäret. hehe..

Nu när jag kom in också så fick jag se pappa som hade vaäldigt ont efter att ha lyft saker som man inte ska lyfta. Så han har pajat ryggen helt och hållet, så nu sitter han i fåtöljen och kommer inte därifrån... Så mamma skall ivägmed lillsiss sen å handla m.m sen ska hon väl åka in med pappa till akuten för att röntga ryggen å få rätt medeciner...Jajaj, nu ska jag dra och hjälpa mamma med att sätta ihop lite hall möbler som vi köpte på ikea igår :D Så jag hoppas det blir fint. Bilder kommer när allt är klart..

PUSSPUSS


     Usch vad man kan sakna sina hästar.. Kanebys Immer <3
     Minnena med dig kommer alltid att finnas kvar <3

Kommentarer
Postat av: malin

en riiiktig sötnos :)

2009-11-30 @ 20:28:36
URL: http://www.maalinjohanna.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0